Wednesday, May 30, 2012

Politifiction Purposefully Labels True Statement About Obamacare "False"


Because we couldn't have explained it any better, here is Breitbart.com's take on the latest inaccuracies over at Politifiction with regards to Obamacare:

PolitiFact, the fact-checking arm of the Tampa Bay Times, has really outdone itself with this check of a recent Crossroads GPS ad. Their 1,100 word fact check focuses in on just 14 words and still manages to completely confuse the issue. It winds up judging a completely true statement "False" based on nothing but the author's intuition of the advertiser's bad intentions.

No comments: