Friday, October 21, 2016

Thursday, October 20, 2016

No, Virginia, 17 US Intelligence Agencies Did Not Say Russia Was Behind Wikileaks Email Dump

No, Virginia, 17 US intelligence agencies did not say Russia was behind the Wikileaks Email Dump. In fact, in an official statement they confirmed they have no real evidence Russia was behind the source of the leaked documents.

The Faux fact checkers at Poltifact twist and turn to call Hillary claim of 17 intelligence agencies said Russia behind hack, when in truth not 1 single agency said they were.
"The 17 separate agencies did not independently declare Russia the perpetrator behind the hacks."
The Homeland Security Department and Office of the Director of National Intelligence released a joint statement that said the hacks were, "are consistent with the methods and motivations of Russian-directed efforts. These thefts and disclosures are intended to interfere with the US election process." And went on to say, "We believe, based on the scope and sensitivity of these efforts, that only Russia's senior-most officials could have authorized these activities."
Does that sound like 17 government agencies are behind the wikileaks dump of Clinton Campaign emails or more like a simple generic statement that it wouldn't surprise them if it was and if it was, only a senior official would okay it.
Once again we see a biased mainstream media fact check site calling something the true but then in the body admitting it is completely false.

Clinton Campaign Conspires to Smear Wikileaks Founder Julian Assange and Setup False Link to Russia

Three days ago the far left blog DailyKos ran with a story attempting to misdirect the reports that Julian Assange's, founder of wikileaks, email was not cut off by the government of Ecuador after threats made to them by Secretary of State John Kerry, but because Assange was under investigation for "grooming an 8 year old girl," through a dating site located in the US,

Wikileaks responded to the claims by showing a timeline of events from  It starts when T&C reached out to Assange's legal team to offer him $1 million in order to film a short commercial for their site.  They told his defense team the money was being supplied by the Russian government, an apparent attempt to see if they could get him to take the bait with the idea of being able to use that as proof of the meme that Russia is behind the emails leaked to Wikileaks that have revealed collusion with the mainstream media to rig debates, news stories, along with texts of Clinton's speeches to Wall Street where she calls for open borders, tax cuts for the rich, and explains how she has to have a public policy, but in private she has different ones.

When Assange didn't take the bait, T&C filed a claim with the UN that Assange used their dating site to arrange to molest an 8 year old child in  the Bahamas.  T&C then pushed a press release using the free PR website, PRWeb.  The claim was thrown out within days as fraudulent by the UN.

The website now the center of a major news story is currently offline:

While Wikileaks has linked the website to an apparent Clinton supporter through an address used by the website, we thought we'd do a little additional digging on our own.

First we started with the website's domain and while they are hiding their ownership information so you can't see who truly owns the domain name, we can tell that wasn't even registered until Sept, 2015.

Why is this important?  Well, because the company claims to have been online and servicing clients since 2011.

The Way Back Machine, known as the archive of the Internet, confirms the website did not exist prior to Oct, 2015.

The perpetrators of the faux dating site created a youtube channel in November of 2015.  The channel consists of 34 videos, 2 to promote a dating book supposedly written by the founders of, Todd and Clare Hammond of Michigan, which is currently for sale on Amazon, though not one person has purchased it and all the reviews are mocking the Assange story.

Of the 34 videos posted to the channel, more than 20 were uploaded in the first 2 weeks of January 2016.  The videos themselves have virtually no views, with what views they do have coming in the last couple days.  Doesn't exactly sound like a highly successful dating site that has reached international appeal, does it?

Another interesting tidbit, the website is a simple wordpress site.  For those of you who don't know, wordpress is typically the choice of web content management systems for those that don't know anything about web development or design.  It's a great tool for those wanting to throw up a website that looks professional almost instantly at very little to no cost, perfect for setting up sham companies.

Todd Hammond, proclaimed CEO of also has a LinkedIn profile created around the same time as the youtube channel went live, in November 2015.  There is no job or education history for Mr. Hammond aside from  The profile has had one post only, in november 2015 promoting his self-published Amazon book.

Todd has 4 LinkedIn members vouching for his skills, Francis Battaglia, a talk radio host in Arizona, Jeya Krishnan, an offshore software engineer who likely setup Mr. Hammond's wordpress site, Rocky Tapscott, an automated marketing salesmen, and someone who wished to remain anonymous.  Quite odd for a CEO of a successful online company with 11 to 50 employees to have so few connections and so little background.  It's almost like he didn't even exist before Sept, 2015.

Who is Todd and Clare Hammond?  Why don't they have any Internet trail not linked to their website?  Why do they apparently not exist before Sept 2015, while claiming to have been in business since 2011?

If you know anyone in these youtube videos or one of the people linked to Todd Hammond via LinkedIn or other social media, please contact us.  We would like to reach out to them for comment.

UPDATE 1: Francis Battaglia responded to our request for comment stating he does not know Todd Hammond and has over 22,000 LinkedIn connections.

Friday, October 14, 2016

Wikileaks: Clinton Campaign pushed Obama Muslim Slander

New Wikileaks emails reveal Clinton campaign actively slandered Obama as a Muslim outsider.  But what may be even more important in this email exchange with the subject "Re: McCain Survey Take 3" is that this just might be the smoking gun showing top Democrat insiders are creating negative push polls about their own candidates in and attempt to blame their opponents for them.

Here is the question they came up with attacking Obama's Muslim roots.
* 7 Obama (owe-BAHM-uh)'s father was a Muslim and Obama grew up among Muslims in the world's most populous Islamic country.

 Paul Begala jumps in wanting to add attacks on Obama's support of gay adoption and questioning whether bring up Obama's use of "a little blow" is appropriate without more testing of the phrase, "a little blow".

And finally the email that started the discussion, where Kristi Fuksa shares their revised version of what the call the McCain Survey:

The interesting thing about these emails is they took place in early January 2008, right after the Iowa Caucuses and on the same day as the New Hampshire Primary, when Clinton was the presumed favorite from the Democrat nominee and more than 6 months before McCain or Obama went on to become their party's nominees.

Monday, October 10, 2016

Biggest New Wikileaks Revelation

The biggest revelation to come to come from the latest Wikileaks dump isn't that Hillary admitted to Wall Street fat cats that the policies she supports publicly aren't her actual policy beliefs or is it that she agrees with Republicans and that cutting taxes on the rich is the best way to spur economic growth, nope, it's that Brent Budowski of The Hill and Clinton campaign is using WebTV for email in 2016.

For those that don't remember, webTV was a set top box popular in the mid 90's you connected to your TV for people who did't own or were too stupid to use a computer.